Dierenhotel Abdissenbosch, Landgraaf

20 bezoekers hebben een review geplaatst en 13 personen hebben een stem uitgebracht voor Dierenhotel Abdissenbosch.

Dierenhotel Abdissenbosch

Vogelzankweg 230
6374 AH Landgraaf
Limburg, Nederland

Telefoon: +31 (0)45-5317217
Fax: +31 (0)45-5332776
KvK: 14028967


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen

Soorten dieren: Honden, Katten
Service: Wassalon, Trimsalon, Dagopvang
Diversen: Lid van Dibevo, Stichting Dierbaar

Openingstijden:


Maandag t/m zaterdag:
08.00 - 12.00
16.00 - 19.00

Op zon- en feestdagen gesloten.

Reviews:

Totaal aantal reviews:
20
Gemiddelde score:
3.1
Algemene Indruk:
2.8
Klantvriendelijkheid:
2.8
Diervriendelijkheid:
3.4
Indruk binnenverblijf:
3.8
Indruk buitenverblijf:
4.4
Hygiëne‎:
3.8
Ligging:
5.0
Prijs/Kwaliteit:
3.1
Plaats een review

2.0
Algemene Indruk:1.3
Indruk binnenverblijf:1.8
Indruk buitenverblijf:1.6
Hygiëne‎:1.4
Ligging:3.7

Review geplaatst door

anoniem
Eigenaar erg nors en niet vriendelijk. Vakantie vd hond ivm lichamelijke klachten moeten annuleren en toen was er totaal geen menselijk begrip. Aanbetaling kon absoluut niet worden terug betaald en werd in de mail ook heeeeel duidelijk vermeld.
Was deze review nuttig? +1

7.2
Algemene Indruk:7.1
Klantvriendelijkheid:7.0
Diervriendelijkheid:7.6
Indruk binnenverblijf:7.0
Indruk buitenverblijf:7.0
Hygiëne‎:8.0
Ligging:6.8
Prijs/Kwaliteit:7.2

Review geplaatst door

, Periode: Augustus 2022
Martijn van de Venne
Aanvankelijk was ik een beetje huiverig om mijn Labrador Max hiet voor drie weken naar toe te brengen, gezien sommige berichten. Nu hij een week daar is ben ik toch wel gerustgesteld. Het was er toen ik Max kwam brengen schoon en fris, binnen en buiten. Het was wel net na de pauze, om vier uur. Qua groen is er niks helaas, maar binnen is het koel genoeg tijdens deze hete dagen. Op Facebook geven ze de dagelijkse bezigheden goed weer en is de viervoeter soms te bewonderen. Ze steken veel energie in het uitlaten en wisselen van de honden in het buitenverblijf, iets van vier of vijf keer per dag een uur. Fijn te horen hoe het ging na enkele dagen rnneen leuke foto van Max en zijn groepje gekregen. Ik kan ook wel een paar zaken noemen die qua communicatie tactischer zouden kunnen, maar ze is vast dit werk gaan doen met een reden en doet dit naar mijn mening ondanks haar leeftijd met 100 procent inzet. Hopelijk denk ik als ik hem terug krijg hetzelfde over, anders pas ik de review aan.
Was deze review nuttig? 0

9.3
Algemene Indruk:8.6
Klantvriendelijkheid:8.8
Diervriendelijkheid:9.8
Indruk binnenverblijf:9.7
Indruk buitenverblijf:9.6
Hygiëne‎:9.9
Ligging:8.5
Prijs/Kwaliteit:9.5

Review geplaatst door

, Periode: Juni 2022
peter kerkhof
wat is dit een diervriendelijk goed hotel, Mijn hond is verschillende dagen moet verblijven aangezien ik noodgedwongen in het ziekenhuis lag. mevrouw kan wat stug zijn wat maakt het uit ze is voor de dieren super en waar gehakt wordt vallen spaanders nou ben jij dan perfect al die mensen die een slechte recentie durven te zetten. Mijn hond heeft het er super goed gehad en wilde al niet meer mee naar huis. de dieren worden super goed verzorgd en als het nodig is, wordt de dierenarts ook gewaarschuwd. ik weet wel de volgende keer gaat hij weer daar naar toe.

Els en crew bedankt

de groetjes van Astor en Peter
Was deze review nuttig? +1

1.0
Algemene Indruk:1.0

Review geplaatst door

, Periode: Mei
Marleen Hupperetz
Gebeld met mevr. Kok om mijn hond Buddy aan te melden voor een verblijf van 2 weken.
Nou ik heb nog nooit zo'n onvriendelijk persoon aan de telefoon gehad.
Ik had er een zeer onrustig gevoel bij.
Toch maar gereserveerd en aanbetaling gedaan. Nou daarna begon het. Was 2 dagen te laat met betalen en moest 5 euro extra betalen. Ze bleef maar doorzeuren over betalen en vooral over haar leeftijd 72 jaar en dat het allemaal te veel was. Nou dan moet ze stoppen.
Na wat mailverkeer over en weer wilde ze me verwijderen en het geld terugstorten.
Eerst gaan zoeken naar een ander pension en toen geannuleerd.
Ben zo blij dat ik dat gedaan heb, vooral na het lezen van zoveel slechte revieuw
Wat een onvriendelijk mens.
Nu heb ik mijn hond ondergrbracht bij een geweldig pension in limburg wat gelukkig weer open was.
Mevrouw heeft het geld teruggestort, maar 5 euro minder dan ik betaald had.
Ik hoop dat ze gelukkig wordt van 5 euro en dat ze eens gaat nadenken om te stoppen met het pension.
Zoals ze met de klanten omgaat!!! Ik hoop dat ze de dieren beter behandeld.
Als je het niet meer aankunt moet je stoppen!!
Was deze review nuttig? +1

1.0
Algemene Indruk:1.0
Klantvriendelijkheid:1.0

Review geplaatst door

Johanna Pasveer
Helaas behandeld mevrouw Els Kok haar klanten ook als honden
Wat een verschrikkelijk onbeschofte vrouw
Hoe ze mij behandelende aan de telefoon heb ik nog nooit meegemaakt
Inderdaad ik had niet gezien dat er binnen 14 dagen een aanbetaling gedaan moest worden
Ik was een paar dagen te laat toen ze me belde zonder haar naam te melden (Ehh je hebt een bedrijf)
Ik vond het dom van mezelf dat ik het niet gezien had had mijn excuses aangeboden en gemeld dat ik het per direct zou overmaken
Maar mevrouw zei ik moest niet denken dat ik ff enige was die opvang zocht en voor mij een hele hoop andere en moest 5 euro extra betalen
Opnieuw mijn excuses aangeboden maar ze bleef aanvallen Echt niet normaal
Ik heb voor een ander pension gekozen en zal hier mijn hond nooit heen brengen en mijn ervaring doorvertellen
Was deze review nuttig? +6

2.3
Algemene Indruk:1.4
Klantvriendelijkheid:1.8
Diervriendelijkheid:1.7
Indruk binnenverblijf:2.2
Indruk buitenverblijf:4.1
Hygiëne‎:1.3
Ligging:3.8
Prijs/Kwaliteit:2.3

Review geplaatst door

, Periode: Juli 2018
Tessy Burggraaff
achteraf blij dat we onze hond niet hebben achtergelaten hier. De eerste indruk was al: niet schoon. Toen de eigenaresse ons begon uit te schelden was het helemaal klaar. We hadden duidelijk aangegeven dat het om een oude hond ging. Begon zij dus te schelden hoe we het in ons hoofd haalden een oude hond af te geven. Wat is oud?! Bovendien ik breng hem toch om hem verzorgd te hebben. Ze beledigde ons , was echt onbeschoft en bot,ongeduldig en volgens mij redelijk overspannen. Ik wist niet wat ik hoorde. Dus ter plekke de vakantieplannen aan het aanpassen en de hond weer mee! Verschrikkelijk gewoon!
Was deze review nuttig? +9
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Ben jij de eigenaar van dit pension?

Andere pensions in de buurt van Landgraaf