Dierenpension The Animal Farm, Meerssen

19 bezoekers hebben een review geplaatst en 17 personen hebben een stem uitgebracht voor Dierenpension The Animal Farm.

Dierenpension The Animal Farm

Raar 40
6231 RR Meerssen
Limburg, Nederland

Telefoon: +31 (0)43-3653434


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen

Soorten dieren: Honden
Service: Trimsalon

Openingstijden:


Maandag t/m vrijdag:
10.00 - 19.00

Zaterdag:
17.00 - 18.00

Zon- en feestdagen gesloten.



Halen en brengen volgens afspraak

Reviews:

Totaal aantal reviews:
19
Gemiddelde score:
9.2
Algemene Indruk:
9.3
Klantvriendelijkheid:
8.9
Diervriendelijkheid:
9.1
Indruk binnenverblijf:
9.8
Indruk buitenverblijf:
9.8
Hygiëne‎:
9.2
Ligging:
9.3
Prijs/Kwaliteit:
9.2
Plaats een review

10.0
Algemene Indruk:10.0
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:9.9
Prijs/Kwaliteit:10.0

Review geplaatst door

, Periode: Oktober 2014
jenny
Reactie op de review van mevrouw Groenen-Lof:

Jeetje, waar moeten we beginnen. De review van mevrouw Groenen-Lof raakt kant nog wal, woorden zijn compleet uit hun verband getrokken en het zit gewoon boordevol onwaarheden. We hebben wat navraag gedaan in ons netwerk over mevrouw Groenen-Lof en en wat blijkt, mevrouw heeft psychische problemen en ventileert wel vaker haar hersenspinsels. De vraag is dan ook in hoeverre we serieus moeten ingaan op haar review. Zonder hier al te veel energie aan te willen verspillen maar toch e.e.a. recht te zetten, volgt hier onze kant van het verhaal:

Mevrouw stond inderdaad op de stoep en claimde een afspraak te hebben. Ik verwachtte een bruine labrador ipv een golden retriever, dus ik moest even schakelen. Haar letterlijke reactie: Ja, kun je wel STOM staan te kijken maar ik heb toch echt een afspraak om 10:00 uur! Dus meteen nagekeken in de mailbox want volgens haar was de afspraak per mail gemaakt maar wat bleek: ik had een voorstel gedaan voor een datum maar nooit meer een reactie terug ontvangen. Ze gaf daarna ook toe dat ze op dat moment in Portugal zat en het was erbij ingeschoten…
Maar goed, vergissen is menselijk en omdat de volgende klant (die op afspraak was) op de stoep stond, heb ik aangeboden om haar hond Juula tussen de andere klanten door aan te nemen. Achteraf gezien een domme zet: je krijgt stank voor dank, zoals blijkt.
De intake was ook al allesbehalve prettig. Ze had haar (volwassen) dochter meegenomen maar die zat aan één stuk door te huilen. Ze vond alles, maar dan ook werkelijk alles, vreselijk zielig. Maar haar moeder, mevrouw Groenen-Lof, wilde het toch graag een keer proberen met Juula. Volgens haar was Juula een super sociale hond, die gek was op spelen, rennen en dollen met andere honden. Ze was gewend aan veel honden, ook grotere groepen honden, liep altijd los en blablabla. De dochter echter, vertelde precies het tegenovergestelde. Juula liep uitsluitend aan de riem en als ze een andere hond tegenkwamen, gingen ze die juist uit de weg. Juula was bang voor andere honden, speelde niet met andere honden , etc etc etc. Ze kregen van mij het voordeel van de twijfel.
Juula bleek het inderdaad niet naar haar zin te hebben bij ons. Over de exacte reden zal ik het hier verder niet hebben, dat heb ik volgens mevrouw Groenen-Lof tenslotte al 6 x gedaan. ;-) (Maar kennelijk heeft ze het nog steeds niet begrepen).
We zeggen er altijd uitdrukkelijk bij dat als het niet gaat op de proefdag, om welke reden dan ook (dominant gedrag, vluchtdrang, verlatingsangst, treuren, etc), dat we dan contact opnemen en de hond moet dan binnen een uur weer worden opgehaald. Mevrouw Groenen-Lof zei dat ze dit erg op prijs stelde. En in deze context gaf ik dus aan dat het welzijn van het dier ten allen tijde voorop staat en dus niet mijn inkomsten. Anders zou ik niet eens een proefdag hoeven af te spreken maar zou ik gewoon elke hond aannemen. Toen we mevrouw Groenen-Lof belden omdat Juula zat te treuren, sprong mevrouw incl. dochterlief een gat in de lucht van blijdschap…!!!???? Ze kwamen haar meteen ophalen en waren super blij dat de proefdag niet geslaagd was. (Heel bijzonder, hè?)

Het komt wel vaker voor dat de eerste kennismaking niet geheel naar wens verloopt. Zodra klanten dan aangeven dat ze het graag nog een keer zouden willen proberen, dan stellen we samen een stappenplan op zodat de hond langzaam maar zeker toch kan wennen. We waren daar ook zeker toe bereid geweest maar als mensen zo ontzettend blij zijn dat de proefdag niet geslaagd was, dan steken we daar natuurlijk verder ook geen tijd meer in. We besteden onze aandacht veel liever aan al onze leuke en enthousiaste klanten waar we trots op zijn en ook heel dankbaar voor zijn.

Wat betreft de opmerking over het voeren: inderdaad, mevrouw Groenen-Lof, alle honden worden bij ons apart gevoerd. Bij de rondleiding ’s avonds geven we uitgebreid uitleg over hoe dit precies in zijn werk gaat.

En tenslotte, mevrouw Groenen-Lof, we hebben drie vaste verzorgers voor de honden. We werken niet met (gratis) stagiaires. Onze ervaren medewerkers kennen onze gasten door en door en de logeetjes kennen onze verzorgers. Dat is voor iedereen wel zo prettig: Voor de honden telkens weer een vertrouwd gezicht en de verzorgers kennen alle honden bij naam incl. hun gedrag en evt. bijzonderheden. Je hoeft niet bijzonder intelligent te zijn om te begrijpen dat je dan een bepaalde omvang nodig hebt om deze medewerkers te kunnen bekostigen. (We werken tenslotte niet allemaal voor een zwaar gesubsidieerde stichting zoals u mevrouw Groenen-Lof). Het terrein is 5000 m2 groot, dus 30 honden op zo’n terrein met 3 fulltimers is echt niet te veel.
PS: Mevrouw Groenen-Lof, check uw mailbox, ik heb al twee keer gereageerd op uw mailtjes maar ben er nu klaar mee!
Was deze review nuttig? +10

10.0
Algemene Indruk:10.0
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:10.0

Review geplaatst door

, Periode: Oktober 2014
J. Koning
Geen beschrijving gegeven
Was deze review nuttig? 0

9.9
Algemene Indruk:10.0
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:9.9
Indruk binnenverblijf:9.9
Indruk buitenverblijf:9.9
Hygiëne‎:10.0
Ligging:9.9
Prijs/Kwaliteit:9.9

Review geplaatst door

, Periode: September 2014
anoniem
Afgelopen week onze hond opgehaald. Daarna ook nog een kijkje mogen nemen in het binnen verblijf. ( iets wat misschien niet altijd mogelijk is, omdat dat het schijnbaar veel onrust voor de honden zou kunnen opleveren als er continue allerlei mensen door een loslopende troep honden lopen). Ik stond werkelijk versteld van hoe schoon het was , ook is mij uitgelegd hoe ze de honden voerden, ieder apart , zodat ze een goede controle hebben over het eetgedrag van elke hond afzonderlijk. Zo zien ze ook of je hond wel bijv, zijn medicatie binnen krijgt. Echt top en volgens een goed uitgedacht systeem. En mijn hond , die heeft volgens mij de tijd van zijn leven gehad. Ik kan de foto's van zijn verblijf aldoor volgen via hun website. Voor mij is één ding heel duidelijk dit hondenpension werkt niet alleen om geld te verdienen, maar heeft bovenal het welzijn van de honden op de eerste plaats staan. Mij en ook mijn hond zien ze hier zeker terug.
Was deze review nuttig? +2

2.2
Algemene Indruk:3.9
Klantvriendelijkheid:0.5
Diervriendelijkheid:3.5
Hygiëne‎:1.5
Ligging:1.6

Review geplaatst door

, Periode: Oktober 2014
Ghislaine Groenen-Lof
Mijn ervaring is niet zo positief als bij anderen: na veel lovende woorden van anderen reserveerden we voor een kennismakingsdag. De eigenarese had ons kennelijk niet verwacht ondanks een bevestiging via de mail van ons enkele weken ervoor. Ze reagerde heel verbaast en we moesten maar even een kwartiertje een ommetje maken en terugkomen. Toen we terugkwamen kregen we weer een afwijzend gevoel: "ik doe het niet voor het geld!" die opmerking kon ik helemaal niet plaatsen.
Uiteindelijk mocht ongehinderd het toch gaan proberen. We konden nog even kijken op de webcam, maar je ziet eigenlijk niet veel. Al helemaal niet hoe het eruit ziet. Onze hond, een drie jaar oude golden retriever, liep over het bruggetje met de staart wat omlaag en na een paar keer op en neer gelopen te hebben een kleine kwispel. ik dacht 'Fijn, ze krijgt een leuke dag '.
Maar na 3 uur werd ik gebeld. Ik kon onze golden retriever ophalen: ze was niet bang voor andere hondenmaar ze kon niet spelen! Dat werd wel 6 keer verteld. elke keer met nog meer woorden alsof de eigenares het zelf ook nog moest gaan geloven. Onze hond was een 'mensenhond' (???) en moest meer loslopen en snuffelen.... We hebben meerdere honden opgevoed en onze hond loopt heel veel los... Dus dat is wel vreemd. Een golden retriever staan om hun vriendelijkheid, speelsheid en goedheid bekend. Die van ons helemaal!
Ook storend vond ik dat ze claimen dat iedere hond apart gevoerd wordt. Daar heb ik mijn bedenkngen bij: hoe wil je dat doen als er 30 honden rondlopen. Dit aantal is geen uitzondering; zoveel zijn er dus altijd.
We kunnen alleen maar raden waarom het zo gelopen is. Waarschijnlijk is het misgegaan met de boeking, zaten ze te vol en waren wij dus de klos. Ik heb de eigenaresse gemaild om te vertellen hoe ik dit ervaren heb; geen enkele reactie. Heel jammer. Wij zullen toch niet de enigen zijn met deze ervaring??? Daarom deze review.
Was deze review nuttig? -15

10.0
Algemene Indruk:9.9
Klantvriendelijkheid:9.8
Diervriendelijkheid:10.0
Indruk binnenverblijf:10.0
Indruk buitenverblijf:9.9
Hygiëne‎:10.0
Ligging:10.0
Prijs/Kwaliteit:10.0

Review geplaatst door

, Periode: December 2013
aggie wijnands
Onze hond dusty hebben wij met een gerusr hart achter gelaten in dit geweldige pension. Was voor ons en de hond de eerst dat we dit deden. Onze hond dusty heeft genoten van de geweldige opvang. Ze mogen er de hele dag spelen met de andere hondenen ravotten op de grote wei en worden ook bezig gehouden door de deskundige leiding. Slapen doen ze samen in een grote hele schone ruimte met korfjes en dekens om op en in te liggen. Ze worden via een webcan in de gaten gehouden dus als er iets is dit door Jenifer en haar echtgenoot meteen wordt waar genomen en als het nodig is meteen kan worden ingegrepen. Ze hebben hier alle vrijheid wat ons zeer gerust steld. Dusty heeft er een fijne tijd gehad en wij zullen zeker van dit mooie en zeer goede pension vaker gebruik maken tijdens onze vakanties
Was deze review nuttig? +1

9.8
Algemene Indruk:9.8
Klantvriendelijkheid:10.0
Diervriendelijkheid:9.9
Indruk binnenverblijf:9.8
Indruk buitenverblijf:10.0
Hygiëne‎:10.0
Ligging:9.6
Prijs/Kwaliteit:9.0

Review geplaatst door

, Periode: Juni 2013
Gaby Lutgens
Als je een bijzondere ervaring hebt, moet je dat melden toch? Geattendeerd door vrienden die hun hond hier steeds vol vertrouwen naar toe brengen, heb ik de stap ook gewaagd. Voor het eerst naar pension is immers niet iets wat je zo maar doet. Na de proefdag was hij welkom, maar 's nachts bleek onze viervoeter zich niet prettig (onveilig, overprikkeld?) te voelen en steeds te blaffen. Natuurlijk niet fijn, voor John en Jennifer niet, maar ook niet voor de andere honden. Wel wilden ze het nog eens proberen met een bench (waar hij thuis ook in slaapt). Dat vind ik super! Ze zoeken met je mee naar de fijnste oplossing voor je hond en zijn bereid de proef aan te gaan. En als ik zie hoe hij naar binnen gaat en hoe hij loopt te ravotten met de andere honden (getuige de foto's die ik na het verblijf toegestuurd kreeg), moet het echt goed verblijven zijn!

Wij komen zeker weer!
Was deze review nuttig? +2
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Andere pensions in de buurt van Meerssen