Dank voor deze onprofessionele en defensieve, maar alleszeggende reactie.
Vanaf begin is expliciet de afspraak gemaakt dat S en D apart in een kennel zitten en bij de rondleiding hebben jullie verteld dat er buiten altijd toezicht is op de honden. Iedere keer dat we ze brachten hebben jullie bevestigd dat ze apart in een kennel gaan en bij de laatste keer ophalen waren de letterlijke woorden over S wond `dat hebben we nog niet gezien en dat moet dan net buiten op het veldje gebeurd zijn want in de kennel zitten ze apart´ waaruit ik heb moeten concluderen dat er buiten dus geen toezicht is.
Ik vind het jammer dat jullie zo hoog opgeven over eerlijkheid terwijl jullie tegen mij hebben gelogen en zelfs durven te zeggen dat jullie er niet op bedacht waren dat er iets kon gebeuren. Jullie zouden de ogen uit je hoofd moeten schamen.
De beslissing om mijn dieren niet meer naar jullie te brengen is zeker de juiste. Jullie vinden dat mensen vertrouwen in jullie moeten hebben. Vertrouwen moet je verdienen en jullie hebben willens en wetens mijn vertrouwen beschaamd.
Ter kennisgeving: deze mailwisseling heb ik op dierenpensionreview.nl vermeld zodat mensen zelf kunnen beoordelen of ze hun dier aan jullie toevertrouwen.
Met vriendelijke groet,
Kim Bossink
Goedenavond fam. Bossink,
Met enige verbazing hebben wij kennis genomen van onderstaande mail. Een wat laat besluit voor een gebeurtenis uit juni.
Uw dieren hebben bij ons een “prive” behandeling gehad. Samen een kennel, samen een speelweide, zonder andere honden erbij. Het wondje is dus ontstaan door onenigheid tussen beiden. Wij waren daar niet op bedacht, en ook niet over geinformeerd, anders hadden we ze b.v. bij voeren even apart gezet. Het is ons dus ook niet opgevallen, anders hadden wij het wondje wel verzorgd, en U daarvan bij ophalen in kennis gesteld. Eerlijkheid duurt het langst nietwaar, en mede hierdoor hebben wij een uitstekende naam opgebouwd. Niettemin kunnen wij, zij het ter goeder trouw, dus ook “fouten” maken. Er is geen mens zonder, anders waren we onbetaalbaar.
Met mensen die ons niet vertrouwen, kunnen wij echter niet samenwerken. Het is de basis van ons bedrijf. De dieren worden door ons goed verzorgd, terwijl de baasjes genieten van een heerlijke vakantie. Wie daar geen goed gevoel bij heeft, moet zijn dier(en) niet bij ons brengen.
Ofschoon wij het recht hebben, conform de bevestiging en onze algemene voorwaarden, toch de kosten van de door U geannuleerde reservering op te eisen, willen wij daar geen gebruik van maken. U dient namelijk minimaal 4 weken voor aanvang van de reservering te annuleren, en die tijd is verstreken.
Wij wensen U meer succes bij een van onze collega’s. Bij ons bent U niet meer welkom.
Hoogachtend,
Dierenhotel Spaubeek
Beste,
Bij deze wil ik de reservering voor D en S van september 2013 afzeggen.
Graag wil ik kwijt dat ik in juni bij het ophalen van D en S ben geschrokken van de wond die S had en met name dat deze niet is opgemerkt en is verzorgd. Ik heb het vertrouwen gehad dat S en D bij jullie in goede handen waren, maar de situatie in juni heeft me daaraan doen twijfelen.