Dierenhotel Hoeve Beestenspul, Alphen aan den Rijn

24 bezoekers hebben een review geplaatst en 21 personen hebben een stem uitgebracht voor Dierenhotel Hoeve Beestenspul.

Dierenhotel Hoeve Beestenspul

Rietveldsepad 11
2409 AA Alphen aan den Rijn
Zuid-Holland, Nederland

Telefoon: +31 (0)172-588871
KvK: 24392118


Javascript moet aanstaan om dit e-mailadres te kunnen lezen

Soorten dieren: Honden, Katten, Knaagdieren, Vogels, Konijnen
Service: Wassalon, Dagopvang
Diversen: Lid van Dibevo

Openingstijden:


Maandag t/m zaterdag:
11.00 - 13.00

Zon- en feestdagen gesloten

Reviews:

Totaal aantal reviews:
24
Gemiddelde score:
5.9
Algemene Indruk:
5.8
Klantvriendelijkheid:
6.7
Diervriendelijkheid:
5.8
Indruk binnenverblijf:
6.2
Indruk buitenverblijf:
6.1
Hygiëne‎:
7.0
Ligging:
7.3
Prijs/Kwaliteit:
5.7
Plaats een review

1.0
Diervriendelijkheid:1.0

Review geplaatst door

, Periode: Juli 2021
anoniem
Onze hond is er een paar keer geweest. Maar NOOIT meer!! Een doodzieke hondje opgehaald. Kijk het een paar dagen aan werd er gezegd…. Maar dezelfde avond zaten we bij de dierenarts met een hondje dat meer dood dan levend was. Totaal verzwakt en zware longontsteking. Dierenarts gaf aan dat dit niet van een dagje kon zijn. Hondje heeft hard moeten vechten om beter te worden, paar dagen contact met en bezoekjes aan DA was doorverwijzing naar kliniek nodig. Wat totaal niet nodig had geweest als er beter op de honden wordt opgelet en actie wordt ondernomen.


Dat je hond ziek wordt tijdens een verblijf kan gebeuren. Maar neem in ieder geval contact op met de baasjes en ga naar een DA. Je brengt je hond in goed vertrouwen. Als baasje ga je er vanuit dat er een zorgplicht is die verder gaat dan onderdak en eten geven.

Er is nooit meer contact opgenomen hoe het ging. Zelfs dat was teveel moeite.
Was deze review nuttig? +2

Geen cijfer gegeven

Review geplaatst door

, Periode: Juni 2021
T Siemens
Onze dochter woont sinds enkele tij in Alphen a/d Rijn, waardoor wij ook steeds meer kennismaken met deze mooie stad. We zijn daar regelmatig en nemen dan ook onze fietsen mee en leren zo de omgeving kennen.

Diverse keren, op diverse tijden kwamen wij langs dit 'dierenpension' en hoorden niets anders dan veel honden die alleen maar aan een stuk aan het blaffen waren. Op diverse tijdstippen zijn wij langs gereden en het was nog steeds aanhoudend blaffen van de honden. Zo hartverscheurend. En het was geen geblaf van spelende honden, geloof me! In de omgeving dan maar navraag gedaan, of dit normaal was en wat daar in hemelsnaam aan de hand is dat de honden continue hartverscheurend aanhoudend blaften.

Reacties waren: dit is normaal; geen idee, maar dit is niet goed!

We willen de eigenaar echt niet kapot maken met een zeer negatieve recensie, maar de eigenaar maakt de honden kapot!
Want ik denk dat de baasjes geen idee hebben! Zo ja, dan is dit moedwillig dierenmishandeling en als dit niet anders gaat worden, dan lijkt er niets anders te gebeuren dan de #dierenbescherming in te schakelen!
Dit kan en mag niet doorgaan, vakantietijd of niet! Als ik een hond had, dan wist ik wel waar hij/zij niet naar toe gaat!
Was deze review nuttig? -2

1.1
Algemene Indruk:1.1
Klantvriendelijkheid:1.0
Prijs/Kwaliteit:1.1

Review geplaatst door

, Periode: Augustus 2020
Anja Verlaan
Na 12 jaar hebben wij helaas moeten besluiten om onze hond in het vervolg naar een ander hondenhotel te brengen.
Dit is onze tweede hond die een paar maal per jaar bij Beestenspul onderbrengen en door aanbevelingen aan buren logeren er meerdere andere honden uit onze straat.

Ondanks dat eigenaar Richard Buitendijk in het AD een interview heeft gegeven en daarin meldt, dat vanwege het coronavirus, Hoeve Beestenspul zich flexibel opstelt; "Wie nu annuleert, mag de kosten verrekenen met een eventueel volgend verblijf van zijn of haar in het pension" aldus Richard B, geldt dit blijkbaar niet voor vaste klanten.

Op 17 augustus 2020 eist hij van ons het totale bedrag terwijl wij twee weken voor vertrek moeten cancelen omdat de reisbestemming als "code oranje" is gebombardeerd door de Nederlandse overheid. Onze hond blijft dus ook thuis.

Omdat ik zelf ondernemer ben in het toerisme weet ik als geen ander hoe dramatisch de zaken gaan in deze corona-crisis. Het is dus ook een goede oplossing in de reis-branche dat klanten een voucher krijgen die ze een jaar lang kunnen inwisselen. Hierdoor lopen je klanten niet weg, en je klanten zijn hun geld niet kwijt, allebei (soort van) blij.

Door de ZEER zakelijke starre houding van de heer Richard Buitendijk van Hoeve Beestenspul hebben wij geen vertrouwen meer in de integriteit van dit hondenpension.
Het gaat jullie goed, wij zoeken in de toekomst een ander verblijf voor onze Golden Retriever.
Was deze review nuttig? +5

5.1
Algemene Indruk:1.6
Klantvriendelijkheid:6.6
Diervriendelijkheid:1.7
Indruk binnenverblijf:6.8
Hygiëne‎:6.6
Ligging:9.1
Prijs/Kwaliteit:3.5

Review geplaatst door

, Periode: Augustus 2018
Maureen
Ik heb gister mijn kat opgehaald na 6 dagen pension. Ik schrok me rot. Ten eerste had hij een ontstoken oog toen ik hem ging ophalen. Ik vroeg ernaar en ze zeiden dat het niet eerder was opgevallen en dat het pas sinds vanochtend zo is, heel vreemd. Ik tilde mijn kat op en merkte direct dat hij enorm was afgevallen. Vandaag dus naar de dierenarts geweest en hij blijkt dus doodziek te zijn en zoals ik al vermoedde, bijna een kilo afgevallen. In de tussentijd heb ik 1x gemaild om te vragen hoe het met hem gaat, alles ging prima werd mij verteld. Nou NOOIT NOOIT meer. Ik herken mijn eigen kat niet eens meer terug.
Was deze review nuttig? +6

8.0
Algemene Indruk:6.5
Klantvriendelijkheid:8.5
Diervriendelijkheid:8.5
Indruk binnenverblijf:8.5
Indruk buitenverblijf:8.4
Hygiëne‎:5.6
Ligging:9.7
Prijs/Kwaliteit:8.4

Review geplaatst door

, Periode: Augustus 2018
Bowtjuh
Bedankt voor de goede zorgen! Onze hond (inmiddels 11 jaar oud) komt hier al vanaf het moment dat hij 2 jaar oud was logeren tijdens vakanties. Wij zijn heel erg tevreden over Hoeve Beestenspul. Onze hond gaat altijd blij naar binnen en komt ook weer blij terug. Iedereen is heel vriendelijk en niets is teveel, ondanks dat wij een 'lastige' hond hebben. Met een gerust hart laten wij hem bij dit professionele team achter. Nogmaals dank voor wederom de goede zorgen!
Was deze review nuttig? +2

1.1
Algemene Indruk:1.1
Klantvriendelijkheid:1.0
Diervriendelijkheid:1.0
Indruk binnenverblijf:1.0
Indruk buitenverblijf:1.0
Hygiëne‎:1.3
Prijs/Kwaliteit:1.1

Review geplaatst door

, Periode: Juli 2018
anoniem
Dit zijn prutsers! Dieren komen vermagerd met wonden terug, pensionhouder weet van niks. EEN KEER, NOOIT MEER!!!
Was deze review nuttig? +1
Plaats een review
Om spam en laster tegen te gaan is het alleen mogelijk om een review te plaatsen als je bent ingelogd.

Klik hier om in te loggen »

Zijn de gegevens van dit pension niet correct? Of heb je aanvullingen?

Ben jij de eigenaar van dit pension?

Andere pensions in de buurt van Alphen aan den Rijn